Zákaznická péče

Nefunguje mi elektřina. Co mám dělat?

Podívejte se, jestli k přerušení došlo pouze u vás doma nebo i v ostatních bytech či domech.

Došlo k přerušení u vás doma?

  • Zkontrolujte, jestli je hlavní jistič ve správné poloze.
  • Ujistěte se, že jste nezapomněli zaplatit.
Pokud máte zaplaceno, nejrychlejší řešení je kontaktovat poruchovou linku vašeho distributora, který je zároveň vlastníkem elektroměru. Nebo zavolejte naši Zákaznickou linku 255 707 099.
  • ČEZ elektřina  800 850 860
  • PRE elektřina  1236
  • EG.D elektřina 800 22 55 77
Pokud nemáte zaplaceno, zavolejte na naši Zákaznickou linku 255 707 099.

Došlo k přerušení nejen ve vaší domácnosti?

Pravděpodobně se jedná buď o poruchu, nebo plánovanou odstávku.