Přepis smlouvy na energie online
Stěhujete se, mění se vlastník nemovitosti nebo chcete smlouvu převést na jinou osobu? Přepis zvládnete snadno online
Kdy řešíte přepis smlouvy na elektřinu nebo plyn?

- 01
Stěhujete se do nové nemovitosti
Předchozí majitel měl energie od epet a je potřeba přepsat smlouvu na vás.
- 02
Pronajímáte byt nebo dům
Chcete, aby energie byly psané na nájemníka místo vás.
- 03
Dochází k dědictví nebo změně vlastníka
Například při převodu majetku v rodině nebo po úmrtí.
- 04
Chcete mít smlouvu psanou na jinou osobu nebo firmu
Třeba když přepisujete smlouvu ze sebe na partnera, manžela nebo jiný subjekt.
Jaké dokumenty si připravit?
Stačí vám pouze:
- Poslední vyúčtování u současného dodavatele (popř. smlouva)
- Číslo a stav elektroměru
- Dokument, který prokáže, že je nemovitost opravdu vaše (např. výpis z katastru) a také plná moc původního majitele
Jak probíhá přepis smlouvy na jinou osobu?

- 01
Projdete našim jednoduchým online průvodcem
- 02
Připravíme vám nabídku a návrh smlouvy
- 03
Smlouvu online podepíšete
- 04
Vše zkontrolujeme a zahájíme dodávku energií
170 000+
Odběrných míst 90%
Klientů by nás doporučilo dál 20 let
Na trhu s energiemi 15 000+
Zaměstnanců ve skupině EPH
Na co se nejčastěji ptáte?
Přepis energií znamená, že na určitém odběrném místě (např. byt, dům) se ukončí smlouva původního zákazníka a nově se aktivuje smlouva na jinou osobu – třeba nového majitele či nájemníka. Tento krok je běžný při stěhování, koupi nemovitosti nebo úmrtí. Dodávky pokračují bez zádrhelů, pokud obě strany spolupracují a dodají potřebné dokumenty.
Délka přepisu energií se liší podle situace. Pokud zůstáváte u stejného dodavatele, přepis trvá obvykle v řádu dnů. Při přepisu a současné změně dodavatele se to může protáhnout v závislosti na součinnosti původního zákazníka a distributora. V online samosjednání vás procesem přepisu provedeme rychle a krok po kroku.
Znát přesný stav elektroměru (nebo plynoměru) je důležité, protože umožní spravedlivé rozdělení spotřeby mezi původního a nového odběratele. Bez něj se přepis může zdržet, distributor spotřebu pouze odhadne – a to může vést k nepřesnému vyúčtování.
Po podpisu smlouvy zahájíme potřebné kroky k tomu, abychom přebrali zodpovědnost za dodávku energií. To zahrnuje převod či přepsání odběrného místa, komunikaci s distributorem a potvrzení termínu zahájení dodávky. Jakmile bude vše připravené, dáme Vám vědět.
90% našich zákazníků by nás doporučilo ostatním
“Jsem u epet pátým rokem a stále spokojen. Ceny si hlídají, jednají férově.”
“Volal jsem kvůli úpravě smlouvy a mile mě překvapilo, že na druhé straně byl někdo opravdu ochotný a znalý. Jen čekací doba by mohla být o něco kratší, ale jinak vše vyřízeno k mé spokojenosti.”
“Vybrala jsem epet kvůli doporučení kolegy a nelituji. Ceny odpovídají trhu, vše bez výpadků.”
“Musím pochválit zákaznickou linku. Řešila jsem změnu záloh a paní byla milá, trpělivá, všechno mi vysvětlila. To se dnes moc nevidí.”
“Zatím dobrá zkušenost, vše funguje, jak má. Oceňuji rychlou reakci na emaily.”
“Příjemně mě překvapilo, jak snadný byl přechod od jiného dodavatele. Všechno zařídili za mě, nemusela jsem se o nic starat. A hlavně, konečně vím, kolik platím a proč. Jasné vyúčtování, žádné skryté poplatky.”
“Slušné jednání, cena ok.”
“Přechod od předchozího dodavatele proběhl hladce. Vše vyřízeno za mě, žádné papírování, z čehož jsem měl největší obavy.”
“Zatím spokojenost, co slíbili, to platí. Přechod bez starostí, vyúčtování přehledné, žádné nečekané doplatky. A oceňuji i to, že posílají tipy, jak ušetřit.”
“Jednoduché přihlášení do klientské zóny, kde vidím spotřebu i vyúčtování. Oceňuji i to, že zasílají info o změně cen dopředu. Zatím bez problémů.”