Zákaznická péče

Chci přepsat odběrné místo, na kterém JE původním dodavatelem epet. Co mám dělat?

Elektřina (domácnosti)

A) Jste původní zákazník?

  1. Žádost o ukončení smlouvy, nezapomeňte v ní uvést konečné stavy elektroměru.
  2. Plná moc pouze v případě ČEZ distribuce, úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

B) Jste nový zákazník?

  1. Smlouva o dodávce elektřiny
  2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.
    • PRE Distribuce – Praha a blízké okolí
    • EG.D Distribuce – jižní Čechy, jižní a střední Morava
    • ČEZ Distribuce – zbytek ČR
  3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru
  4. Předávací protokolPoužijte univerzální předávací protokol. Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy elektroměru schválily obě strany.
  5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka.
  6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:
    • Měníte odběratele v rámci rodiny.
    • Původní odběratel zemřel.
    • Původní odběratel je neznámý.
    • Změnili jste užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

Elektřina (firmy)

A) Jste původní zákazník?

  1. Žádost o ukončení smlouvy, nezapomeňte v ní uvést konečné stavy elektroměru.
  2. Plná moc pouze v případě ČEZ distribuce, úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

B) Jste nový zákazník?

  1. Smlouva o dodávce elektřiny
  2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.
    • PRE Distribuce – Praha a blízké okolí
    • EG.D Distribuce – jižní Čechy, jižní a střední Morava
    • ČEZ Distribuce – zbytek ČR
  3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru
  4. Předávací protokolPoužijte univerzální předávací protokol. Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy elektroměru schválily obě strany.
  5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka.
  6. Čestné prohlášení doložte v případě, že jste změnili užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

Plyn (domácnosti)

A) Jste původní zákazník?

  1. Žádost o ukončení smlouvy, nezapomeňte uvést konečné stavy elektroměru.
  2. Plná moc nebo úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

B) Jste nový zákazník?

  1. Podklady pro sjednání smlouvy o dodávce plynu
  2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.
    • Pražská Plynárenská Distribuce – Praha a blízké okolí – Nepotřebujete žádný další dokument.
    • EG.D Distribuce – Jihočeský kraj
    • GasNet Distribuce – většina ČR – Žádost o připojení podejte na nejbližší pobočce nebo online na webových stránkách.
      • Podepsanou žádost společně se skenem Smlouvy o připojení a ostatními dokumenty zašlete doporučeně na adresu:
      • innogy Zákaznické služby, s.r.o.
        Oddělení komplexních požadavků
        Plynární 2748/6
        702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
  3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru
  4. Předávací protokolPoužijte univerzální předávací protokol. Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy plynoměru schválily obě strany.
  5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka.
  6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:
    • Původní odběratel zemřel.
    • Změnili jste užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

Plyn (firmy)

A) Jste původní zákazník?

  1. Žádost o ukončení smlouvy, nezapomeňte uvést konečné stavy elektroměru.
  2. Plná moc nebo úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

B) Jste nový zákazník?

  1. Smlouva o dodávce plynu
  2. Žádost o připojení – Vyberte podle distribučního území, kam spadáte.
    • Pražská Plynárenská Distribuce – Praha a blízké okolí – Nepotřebujete žádný další dokument.
    • EG.D Distribuce – Jihočeský kraj
    • GasNet Distribuce – většina ČR – Žádost o připojení podejte na nejbližší pobočce nebo online na webových stránkách.
      • Podepsanou žádost společně se skenem Smlouvy o připojení a ostatními dokumenty zašlete doporučeně na adresu:
      • innogy Zákaznické služby, s.r.o.
        Oddělení komplexních požadavků
        Plynární 2748/6
        702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
  1. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru
  2. Předávací protokolPoužijte univerzální předávací protokol. Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy plynoměru schválily obě strany.
  3. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka.
  4. Čestné prohlášení doložte v případě, že jste změnili užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.