Společnost epet rozšiřuje své sponzorské aktivity a partnerství pro rok 2022
Datum vydání: 15. 6. 2022
Dodavatel elektřiny a plynu, společnost EP ENERGY TRADING, a.s. (neboli epet), je dlouhodobým podporovatelem sportovních a hudebních akcí, mezi které patří například letní hudební festival Sázavafest nebo sponzorství fotbalového klubu AC Sparta Praha. Letos v červnu společnost oznámila, že se v rámci nově domluvené spolupráce stává hlavním obchodním partnerem fotbalového klubu SK Sigma Olomouc.
Společnost epet se letos již popáté v řadě stává generálním partnerem letního hudebního festivalu Sázavafest, který se koná po vynucené dvouleté covidové pauze. Z pohledu společnosti epet půjde o výjimečný ročník, na kterém poprvé naživo představí svého nového maskota, fialového Goriláka Gustava. S Gustavem budou spojeny všechny doprovodné aktivity na festivalu včetně designu epet stage a doprovodné soutěže pro účastníky festivalu.
Sponzorství fotbalového klubu AC Sparta pokračuje. Společnost epet je hrdým sponzorem jednoho z největších fotbalových klubů v České republice od loňského ledna a spolupráce pokračuje i v letošním roce.
Letos v červnu společnost epet oficiálně oznámila navázání nového partnerství – stává se hlavním obchodním partnerem klubu SK Sigma Olomouc a.s. Loga energetické společnosti se tak brzy objeví ve VIP prostorách nebo na reklamních tabulích Androva stadionu a také ve sportovním areálu v Řepčíně, tréninkovém centru mládeže.
„Jsme rádi, že máme i v takto turbulentní době stále dostatek energie,“ říká s úsměvem Lucie Ďuriník, marketingová manažerka společnosti epet. „A právě sponzorské a partnerské aktivity jsou jedním ze způsobů, jakým můžeme tuto energii předávat dál. Proto nás tak baví.“