Nefunguje mi elektřina. Co mám dělat?
Podívejte se, jestli k přerušení došlo pouze u vás doma nebo i v ostatních bytech či domech.
Došlo k přerušení u vás doma?
- Zkontrolujte, jestli je hlavní jistič ve správné poloze.
- Ujistěte se, že jste nezapomněli zaplatit.
Pokud máte zaplaceno, nejrychlejší řešení je kontaktovat poruchovou linku vašeho distributora, který je zároveň vlastníkem elektroměru. Nebo zavolejte naši Zákaznickou linku 255 707 099.
- ČEZ elektřina 800 850 860
- PRE elektřina 1236
- E.ON elektřina 800 22 55 77
Pokud nemáte zaplaceno, zavolejte na naši Zákaznickou linku 255 707 099.
Došlo k přerušení nejen ve vaší domácnosti?
Pravděpodobně se jedná buď o poruchu, nebo plánovanou odstávku.
Dále by vás mohlo zajímat
- Vyměnili mi elektroměr/plynoměr. Co mám dělat?
- Kam mám nahlásit stav elektroměru/plynoměru?
- Potřebuji zařídit přeložku plynu/plynového potrubí. Co mám dělat?
Další informace pro zákazníky
Máte jiný dotaz? Pojďme to probrat.
-
info@epet.cz
-
255 707 099
Pracovní dny 8:00 – 17:00 hodin