Specialista Middle Office - maloodběr
Místo výkonu práce: Praha
Hlavní pracovní náplň
- Řešení požadavků s obchodními zástupci.
- Podpora při tvorbě prodejní dokumentace pro externí partnery.
- Přebírání a vyřizování požadavků zákazníků v oblasti maloodběru.
- Komunikace s ostatními odděleními v návaznosti na požadavky zákazníků.
- Zadávání a správa postupných nákupů v ZIS/USYS.
- Zpracování zákaznických smluv – příjem, kontrola a jejich další zpracování.
Požadované dovednosti
- Samostatnost a schopnost vidět věci v souvislostech.
- Proaktivita a silné komunikativní dovednosti.
- Smysl pro detail a týmovost – bez ní by to u nás nešlo.
- Zkušenosti z oblasti energetiky je velkou výhodou.
- Analytické myšlení a hledání prostoru pro inovace.
- Znalost ZIS/USYS je výhodou, ale zvládneme i doučit.
Nabízíme
- Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
- Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje, proto jsme v loňském roce otevřeli nově zrekonstruované moderní kanceláře, jejichž součástí je i samostatný prostor na stravování.
- Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
- Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
- Zaměstnanci epet si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
- Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.
Máte zájem o tuto pozici?
Vyplňte, prosím, tento formulář.