Kam mám nahlásit stav elektroměru/plynoměru?
Stavy měřidel můžete nahlásit 3 způsoby:
- Zákaznický portál – Stavy měřidel zadávejte online do Zákaznického portálu.
- E-mail – Zašlete nám e-mailem kompletně vyplněné tabulky pro plyn na info@epet.cz v příslušném termínu a uveďte důvod odečtu.
- Telefon – Nahlaste stavy na zákaznické lince 255 707 099 v pracovních dnech od 8 – 17 hodin. Za hovor platíte standardní cenu podle tarifu svého operátora.
Dále by vás mohlo zajímat
- Vyměnili mi elektroměr/plynoměr. Co mám dělat?
- Potřebuji zařídit přeložku plynu/plynového potrubí. Co mám dělat?
- Potřebuji přerušit dodávku plynu z důvodu rekonstrukce. Co mám dělat?
Další informace pro zákazníky
Máte jiný dotaz? Pojďme to probrat.
-
info@epet.cz
-
255 707 099
Pracovní dny 8:00 – 17:00 hodin