Důležité informace pro nové zákazníky
Datum vydání: 5. 1. 2022
Vážení zákazníci,
vzhledem k obrovskému množství dotazů na naší zákaznické lince bychom Vám rádi sdělili několik důležitých informací.
Jak jsme již zmiňovali, naše zákaznické centrum vyřizuje v současné chvílí obrovské množství hovorů a e-mailů, naše reakční doba může být tedy v některých případech až 14 dnů.
Platební kalendáře budou vystaveny a zaslány v průběhu ledna. Datum splatnosti bude samozřejmě zohledněno tak, aby měli zákazníci čas částku uhradit.
Na základě velkého počtu žadatelů přeregistraci provádíme změny dodavatele i v rámci přetržky. Nemusíte se tedy obávat, že byste se ocitli v tzv. neoprávněném odběru. Ujišťujeme Vás, že uděláme vše pro to, aby všechna odběrná místa byla zpětně navedena k odběru od 1. ledna 2022.
Faktury za listopad a prosinec minulého roku začneme rozesílat během druhého lednového týdne, tedy 10. ledna. Vzhledem k nastalým okolnostem a posunu termínů pro příjem samoodečtů u provozovatele distribuční soustavy lze fakturaci samoodečtů očekávat až v době pozdější, a to druhé polovině ledna.
Děkujeme Vám za pochopení.
Tým epet