Co se děje po podpisu smlouvy?
Celý přepis můžeme shrnout do 8 kroků.
- Po podpisu smlouvy podnikneme všechny potřebné kroky vedoucí k zahájení dodávky energií od naší společnosti, včetně případného přechodu od jiného dodavatele či přepisu mezi odběrateli.
- Na základě plné moci vás budeme v celém procesu zastupovat. Pokud se jedná o přepis smlouvy, budeme zastupovat i původního odběratele.
- Potvrdíme vám přijetí a zpracování podepsané smlouvy.
- Pokud měníte dodavatele, podáme u něj výpověď smlouvy, a to k datu zahájení odběru energie od epet.
- Uzavřeme za vás smlouvu s distributorem energií ve vašem regionu.
- Pokud vás s vlastní nabídkou kontaktuje jiný dodavatel, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit a ověřit si výhodnost odběru energií od epet.
- Včas vám potvrdíme termín zahájení dodávky. V případě nového odběru se dozvíte i termín osazení měřidla. Elektroměr/plynoměr se instaluje až po schválení a uzavření smlouvy s příslušným distributorem energií ve vašem regionu.
- Zahájíme dodávku a přivítáme vás mezi svými zákazníky.
Dále by vás mohlo zajímat
- Mám obecný dotaz (ke smlouvě, k zálohám, …)
- Chci k EPET – pošlete mi nabídku na elektřinu/plyn
- Mám nový elektroměr/plynoměr a chci smlouvu od EPET
Další informace pro zákazníky
Máte jiný dotaz? Pojďme to probrat.
-
info@epet.cz
-
255 707 099
Pracovní dny 8:00 – 17:00 hodin